Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

"Przywróćcie tę ulicę mieszkańcom" - apeluje radomianka

Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

 Przypomnijmy, 7 sierpnia ruszą konsultacje społeczne dotyczące przebudowy ul. 25 Czerwca. - Chcemy zapytać mieszkańców, czy widzą 25 Czerwca tak jak teraz, czyli jako ulicę przelotową, czy chcieliby, aby pełniła ona również inne funkcje, np. ulicy typowo śródmiejskiej. Czas jest taki, że miasta się zmieniają, chcemy więc się dowiedzieć, czy również mieszkańcy Radomia takich zmian oczekują – mówi wiceprezydent Mateusz Tyczyński. - 25 Czerwca musi zostać przebudowana, więc to dobry moment, by wysłuchać głosów mieszkańców i później, przy ewentualnym projektowaniu wziąć je po uwagę.

https://www.cozadzien.pl/radom/jaka-25-czerwca/66317

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Obecnie od ronda Mikołajczyka do skrzyżowania z ul. Sienkiewicza trwa inwestycja Wodociągów Miejskich. Na ulicach 25 Czerwca, Prusa, Waryńskiego i Bydgoskiej będzie wymieniona kanalizacja sanitarna. Na ul. Sienkiewicza dodatkowo wymieniona zostanie także kanalizacja deszczowa. Prace trwają, widać już nowe chodniki i krawężniki. Jedna z mieszkanek Radomia, napisała do redakcji otwarty list, w którym apeluje do władz, aby przywrócić ulicę mieszkańcom. - Ulica w obecnym kształcie nie spełnia podstawowych funkcji śródmiejskiej ulicy z domami mieszkalnymi i obiektami usługowymi. Jest maksymalnie dostosowana dla ruchu samochodowego. Po jednej stronie (nieparzystej) chodnik na przeważającej długości wąski, po drugiej maksymalnie szeroki i... służy jako miejsca parkingowe. Jest to trakt nieprzyjemny - nawet dla jadących, a co dopiero pieszych. Marzeniem moim jest piękna ulica z wydzielonymi strefami dla pieszych, rowerzystów oraz pasami zieleni. Jest szeroka, uważam, że na wszystko jest miejsce, włącznie z zatokami dla parkujących. Obecnie ulica jest martwa dla ludzi. Lokale puste, mieszkania też. Dużo tablic z napisem „wynajmę” ulega zamianie na „sprzedam”. A kto kupi? Jedyny ruch w okolicy Kauflandu – pisze do redakcji jedna z mieszkanek.

https://www.cozadzien.pl/zdjecia/remont-ul-25-czerwca-zdjecia/64935

- Ruch skierowany powinien być na obwodnicę, po to wszak była i będzie dalej budowana. Na ul. 25 Czerwca tylko komunikacja miejska i niezbędny ruch samochodowy mieszkańców i klientów. Niech to będzie ulica spacerowo-handlowa. Wszak ma wejście do dwóch największych parków (Kościuszki i Leśniczówki). Chodnik z zielenią, wygodna i bezpieczna ścieżka rowerowa, tak aby najmłodsi mogli z niej korzystać (nie tylko do przemknięcia dalej), ławeczki do odpoczynku. Piękna ulica będzie bodźcem dla właścicieli kamienic, aby rozkręcać kolejny biznes. Tylko przyciągnijmy tu ludzi. I pomimo takiego falstartu, nie zmarnujmy kolejnej szansy na rozwój usług i handlu konkurencyjnego dla dużych sieci, na poprawienie wizerunku miasta. I dajmy minimalny komfort życia mieszkańcom. Są tu też możliwości inwestycyjne - działki na początku ulicy od strony kolei - bardzo dobre położenie z punktu widzenia inwestora, i na rogu ulicy Kelles-Krauza. To jedne z najlepszych punktów w mieście. W mojej świadomości jest wyobrażenie, że ul 25 Czerwca dzieli miasto - a chcę, aby łączyła – pisze radomianka.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

W konsultacjach, mogą uczestniczyć wszyscy mieszkańcy Radomia. Potrwają one do 21 sierpnia.

Katarzyna Skowron fot. archiwum cozadzien.pl

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~HTP 188.146.99.*** 2020-08-05 15:59
    Radom to niestety panie witkowski z platformy obywatelskiej to zapyziałe i prowincjonalne miasto a pana koledzy z Sejmu nie chcą nawet słyszeć o wydzieleniu Warszawy z województwa mazowieckiego co niewątpliwie pomogłoby Radomiowi i nie tylko. ma pan panie witkowski z platformy obywatelskiej największe bezrobocie wśród miast powyżej 200 tys mieszkańców bo nie działa pan w celu ściągania do miasta jakichkolwiek ciekawych inwestycji. mimo, że jestem wyborca PiS podpopwiem panu panie witkowski co trzeba zrobić aby poprawić sytuację w Radomiu: 1. najszybciej jak się da wymóc wybudowanie drogi S12 CZTEROPASMOWEJ PRAWDZIWEJ s-ki, która połaczy Radom z autostrada A1, 2. doprowadzić do otwarcia lotniska, tak lotniska bo ono niewątpliwie pobudzi inicjatywy biznesowe typu hotele, restauracje, komunikacja, 3. dokończyć rozgrzebane budowy obiektów sportowych przy ul. Struga najszybciej jak się da i organizować w nich liczące się imprezy promujące miasto, 4. zrewitalizować nawet oddając za darmo ale z zastrzeżeniem konieczności wyremontowania obiektów na radomskiej Starówce i ożywić ją kafejki, restauracje, galerie artystyczne etc, 5. rzeczywiście pomyśleć nad odbudową zamku w Radomiu - ruszyć tylki po fundusze z UE i budować bo tak naprawdę miasto, ktore specjalnie nie ucierpiało podczas II wojny światowej nie ma nic ciekawego do pokazania,6. dziwnie zabrzmi ale tak, ściągnąć do Radomia twórców Ojca Mateusza i nakręcić jakiś odcinek serialu w Radomiu celem promocji Miasta, 7. wreszcie walczyć o odłączenie Warszawy od województwa mazowieckiego bo to bardzo ważne dla Radomia jako przyszłego miasta wojewódzkiego moze nawet razem z Płockiem ale jednak.
    • 60%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 89.64.91.*** 2020-08-05 19:58
      Z tym ściąganiem inwestycji to nie jest tak oczywista wina prezydenta, bo jak Leclerc chciał się rozbudować i trzeba było wyremontować ulicę, to mieszkańcy postawili się „bo będzie hałas”. Mieszkają w mieście i mają pretensje o hałas aut. Następna sprawa - hale na Potkanowie. To samo. Inwestor chciał wyłożyć kasę, mieszkańcy zaprotestowali jakby groziła im wywózka do obozu i wyburzenie domów. Inwestor podziękował za taką współpracę. Po prostu tu jest ciemnogród.
      • 86%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Ya 178.235.178.*** 2020-08-06 08:07
      HTP ty to chyba jesteś nie zwykłym zwolennikiem PiS ale jej prężnym działaczem i w dodatku z wyborcza pamięcią. Piszesz ze prezydent Witkowski powinien wymóc jak najszybciej wybudowanie drogi S 12 przypominam że szefem sejmowego zespołu do spraw wybudowania drogi S12 jest niejaki poseł Andrzej Kosztowniaka znasz go? Myślę że kojarzysz go dobrze więc z takim apelem to może do niego się zwróć ( pomijam już sprawę głośnych działek i osiedla Pana S. W soltykowie). Druga rzecz piszesz o lotnisku jak prezydent Witkowski może doprowadzić do szybkiego otwarcia lotniska? Znów muszę Ci przypomnieć że inwestorem lotniska jest PPL ono płaci i buduję przy wsparciu rządu PiS to może znów z apelem zwróć się do premiera lub posłów PISu żeby jak najszybciej to skończyli ( znów pomijam fakt o wybudowaniu i zburzenie lotniska które wybudował Andrzej Kosztowniaka za grube miliony). Dalej temat rzeka hala i stadion, dobrze wiesz kto go budował i jak budował i dlaczego właśnie tak budował a nie inaczej ktoś kto umie kojarzyć fakty bardzo szybko się domyśli o co tu w tym wszystkim chodzi wystarczy tylko się troszkę cofnąć wstecz i pomyśleć a wszystko się pięknie poukłada w całość ( znowu muszę pominąć fakt jak miasto sprzedało grunt pod miasto firmie Jadar za grosze a po dwóch latach odkupiło ten sam grunt za ciężkie miliony). Dalej stare Miasto jak możesz oddać komuś coś co nie jest twoja własnością? Sam pomysł może nie jest aż taki zły tylko nie wiem czy wiesz kto jest właścicielem tych kamienic i nie wiem czy wiesz ze miasto remontuje tylko te kamienice do których nabywa prawa. Co do promocji miasta poprzez jakiś popularny serial to zgadzam się z tobą i uważam za dobry pomysł, a mianowicie co do zamku to już tak nie koniecznie. O odłączeniu Warszawy od Mazowsza to obaj wiemy o co chodzi, przecież warszawa statystycznie ( dla UE) jest odłączona więc to tylko i wyłącznie jest sprawa polityczna tylko i wyłącznie dlatego żeby zdobyć region i tyle.
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~jura 79.110.193.*** 2020-08-06 11:38
      Już miasto dołożyło się do filmu "Klecha" który wybrańcy obejrzeli podobno. Jeżeli serial to tylko Komisarz Alex, bo infrastruktura wojewódzka i aktorów w w bród ,ale zdolnych niewielu.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~i co 5.173.136.*** 2020-08-06 15:05
      Jaki zapyziały???? A w Radomiu Stare Miasto to teren z kościołem p.w. św. Wacława. I co tam oddawać????
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Ja 83.131.82.*** 2020-08-06 20:48
      Panie Tyczyński nudzi się pan na urlopie?
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 37.7.38.*** 2020-08-07 07:28
      Lepiej nie ściągać filmowców....już "Klechę" kręcili i wykręcili....
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Żenujący prezydent 192.38.131.*** 2020-08-03 20:02
    Kiedyś obiecywałeś Witkowski od dworca PKS linię tramwajową do szpitala na Józefowie i akurat począwszy od 25 Czerwca przez Chrobrego i Mieszka I miejsca jest aż nadto. Tylko, że teraz zamiast rozwijać miasto to chcesz zamykać ulice. Najpierw coś otwórz np. Halę i stadion a dopiero później coś zamykaj nieudaczniku i dyletancie.
    • 60%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Pp 188.146.105.*** 2020-08-05 09:50
      A Ty co zrobiłeś, żeby kogoś nazywać nieudacznikiem, pokaz jak się coś robi, daj przyklad
      • 53%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~radomianin 68 31.135.172.*** 2020-08-05 12:54
      Linię tramwajową to ci pisiorku obiecywał twój Kosztowniak i słowa jak zwykle nie dotrzymał . Umiał tylko cubrzyć kasę .
      • 64%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Twój stary 83.245.242.*** 2020-08-05 12:56
      Ja już zrobiłem Ciebie z Twoją matką, a Twój aktualny ojciec nic o tym nie wie tylko nie mów mu teraz bo głupio po tylu latach, żeby się dowiedział bo Cię wydziedziczy a ja Ci źle nie życzę. Dałem przykład no i jak dobrze mi coś wyszło czy nie?
      • 83%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Xyz 188.146.105.*** 2020-08-05 14:08
      Masz rozum między nogami
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 89.64.91.*** 2020-08-05 19:59
      Tramwaj obiecywał Ruszczyk (ten od wąsa i torby z biedronki)
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~i co 5.173.136.*** 2020-08-06 15:12
      linia tramwajowa??? I chcecie kontynuować dzieło i projekt komunistyczny???? w latach 80 -tych było beeeee. Gdzie pasy zieleni były przygotowane.... ale wtedy też nie pasowały????
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Hi 83.131.82.*** 2020-08-06 20:45
      Ten co skacze z posadki na posadkę i ciągle mu mało?
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 188.146.98.*** 2020-08-06 20:55
      Jak można pomylic Kosztowniaka z Ruszczykiem.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Ja 185.189.125.*** 2020-08-03 14:57
    Do wszystkich, którzy proponują poszerzenie drogi. Przecież poszerzamy drogi od wielu lat a korki coraz większe. Nie widzicie, ze nie tędy droga? Ruch pieszy generuje klientów malemu biznesowi samochodem nikt się tam nie zatrzymuje żeby coś kupić, a pieszo zawsze ktoś zajrzy kupi kawę, pączka, piwo albo i żarówkę bo się przepaliła. Zmieńmy coś w końcu, bo Radom staję się tylko przeszkodą do pokonania na trasie Robota - Dom.
    • 64%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 82.139.2.*** 2020-08-03 16:37
      Po pierwsze - nikt nie chce niczego poszerzać, a jedynie zachować dotychczasową szerokość jezdni, bo w przypadku tak kluczowej arterii wiodącej przez pół miasta do dworca PKS i dalej PKP, a także do głównego Urzędu Pocztowego miasta jest to po prostu niezbędne. Korki są coraz większe, bo aut przybywa - kiedyś nie każda rodzina miała, dziś jest kilka na rodzinę i wszystko wskazuje na to, że będzie to postępować. Co do argumentów z kawą i pączkiem czy żarówką - to nie chodniki przyciągają ludzi, a ciekawe miejsca. W tamtym rejonie takowych nie ma, są tylko obskurne kamienice i kilka bloków mieszkalnych. Ruch pieszy też jest raczej znikomy, rzekłbym lokalny. Była kiedyś składnica harcerska, była księgarnia techniczna, jednak nie przetrwały próby czasu, zbudowanie tam alejek i ławek nie sprawi, że ludzie zaczną tam spacerować. Irytujące jest natomiast, że ostatnio do każdej większej inwestycji miejskiej pchają się "fachowcy" ze wspomnianego bractwa, a miasto pod ich dyktando tworzy takie potworki jak kontrpasy w dziwnych miejscach, dozwolone lewoskręty, tam gdzie to jest niebezpieczne (np z ul. Podwalnej w lewo w Narutowicza), czy jakieś dziwne przepusty jak na Limanowskiego na wys. Wałowej, gdzie rowerzyści i tak dla własnego bezpieczeństwa wolą zejść i przeprowadzić rower przez przejście (bo jest bezpieczniej).
      • 79%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~ElKubaLibron 79.184.204.*** 2020-08-06 17:37
      Jeśli auto przybywa, i przybywać będzie to poszerzanie ulicy nic nie da. Przez chwilę będzie komfort, więcej ludzie zacznie jeździć i znowu się zakorkuje. Lepiej postawić na komunikację pubilczną, a nie na siłę próbować upchać jeszcze więcej aut w mieście.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~LESZEK 31.135.172.*** 2020-08-04 07:40
    25 - CZERWCA powinna być dwu pasmowa aby ruch odbywał się bezkolizyjnie . Pomysł na zwężanie i robienie z niej trawnika ze ścieżkami rowerowymi jest tak głupi jak budowa bulwarów nad mleczną ( gdzie są ci spacerowicze ? ) . Mamy aspiracje na powrót województwa a z miasta próbuje się robić wieś z łąkami . Komu nie pasuje fakt że , miasto musi mieć szerokie drogi i wieżowce a nie alejki i kurniki niech się wyprowadzi na łąkę . RADOM MUSI SIĘ ROZWIJAĆ A NIE COFAĆ ... Nic dziwnego że , KIELCE się z nas śmieją . 25 - CZERWCA MUSI BYĆ PRZEJRZYSTA I DWU PASMOWA !!!!!!!! NIECH MIASTO BĘDZIE MIASTEM A NIE WSIĄ . Ulicę 1905 roku przerobiono na dwu pasmową i skończyła się szybka jazda oraz wypadki .....
    • 62%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~ElKubaLibron 79.184.204.*** 2020-08-06 17:35
      Nie ma znaczenia jak szeroka będzie i ile będzie miała pasów - i tak się będzie korkować.
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~LESZEK 31.135.172.*** 2020-08-04 07:43
    Nie róbcie z dużego miasta wsi z łąkami zamiast miejskich , szerokich dróg .
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~ElKubaLibron 79.184.204.*** 2020-08-06 17:35
      Nie ma drogi tak szerokiej w mieście, której nie da się zakorkować. Na zachodzie już to przerobili kilkadziesiąt lat temu, i teraz systematycznie odchodzą od takiego myślenia. Stawia się na sprawną komunikację publiczną i (w dużej mierze) ruch rowerowy.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Fachowiec 37.225.54.*** 2020-08-04 08:05
    Oj Radziu. Możesz co najwyżej wyciąć resztkę drzew w mieście. Wybudować budynek w parku stary ogród. Spuścic wodę z zalewu i zrobić hale i stadion. Do tego się nadajesz najlepiej
    • 56%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Mn 188.146.105.*** 2020-08-05 09:31
      Najlepiej wziąć się samemu do roboty
      • 55%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Robotnik 178.235.62.*** 2020-08-06 14:35
      @Mn - Ja bym się wziął, ale do takiej, której NIE nadzoruje włodarz miasta i jego koledzy.
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Anonim 89.71.237.*** 2020-08-05 21:00
    kosztowniak jak budowal ulice w Radomiu to ten czlowiek oderwany od rzeczywistosci , kto tak buduje ze zweza ulice , panie kosztowny, pan tak budowal oby zaoszczedzic i przygarnac kieszonlkowe, pan to zatwierdzal i decydowal , panie budowniczy od absurdow ,
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Ob. 188.146.98.*** 2020-08-03 23:33
    Panie Witkowski czas wreszcie cokolwiek zrobić w tym zaniedbanym mieście. To pan jest prezydentem i to pan odpowiada za miasto i pan bierze pieniądze za to aby to miasto wyglądało i było przyjazne mieszkańcom. Koniec z fikcją, zwracaniem się do radomian o rady, czas do roboty.
    • 60%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~jura 79.110.193.*** 2020-08-04 12:15
      Nieumiejętność podejmowania decyzji zastąpiono terminem KONSULTACJE SPOŁECZNE, a brak odpowiedzialności za podejmowane decyzje to BUDŻET OBYWATELSKI.
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Mn 188.146.105.*** 2020-08-05 09:33
      Nie pytać źle, pytać też niedobrze, co zatem?
      • 60%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Mn 188.146.105.*** 2020-08-05 09:37
      Chyba ob przesadzasz, co Ty zrobiłeś dla miasta, jesteś jakiś sfrustrowany, medrkujesz
      • 55%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~radomianin 68 31.135.172.*** 2020-08-05 13:05
      To miasto zaniedbał Kosztowniak . Ulica 25 - czerwca nie posiada żadnej zabudowy architektonicznej jak to określiła jakaś babcia która chce trawników żeby pieska na kupke w centrum miasta wyprowadzać . Ulica 25 - czerwca powinna być dwu pasmowa aby nadać jakiś wygląd tej części miasta i płynnośc ruchu . Ścieżek rowerowych nie długo będzie więcej niż dróg miejskich . Wprowadzić zakaz jazdy rowerami w mieście , są głównymi sprawcami wypadków . Miasto powinno być miastem . Nawet na wsiach budują szerokie drogi a w Radomiu Rada miasta chce zrobić średniowiecze . Ta ulica w obecnym stanie jest bardzo obskurna , w bramach bród i smród a nie zabytki jak to nazwała jakaś pani .
      • 74%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Jura 79.110.193.*** 2020-08-05 19:34
      Zarządzanie czy rządzenie nie polega na pytaniu a decydowaniu przede wszystkim, patrz słynne bulwary
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 89.64.91.*** 2020-08-05 20:01
      Ta pani to ukryta V kolumna bractwa rowerowego, bo tam naprawdę nie ma co pokazywać, poza sex szopem i byłym sklepem z dopalaczami.
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Wacek 188.146.36.*** 2020-08-03 16:25
    25Czerwca jest ulicą paskudną, wrecz odrażającą. Powodem tego jest całkowita niemożność zaparkowania na odcinku od 13 LO do Kauflanda. Nikt pieszo nie będzie leciał kilometr do tamtejszych zapyzialych sklepikow rodem z GS.
    • 64%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~jura 79.110.193.*** 2020-08-03 17:35
      Zgoda zupełna, zobacz ulicę Żeromskiego na odcinku od Słowackiego do 1-Maja. Kamienice sypią się, lokale się zamykają a parking na całej długości. Tu bardziej chodzi o ścieżki rowerowe dla których brak miejsca. Spełnianie głupich pomysłów jest tu nie na miejscu, patrz przykład ul Narutowicza. Dziwię się że nikt nie potrafi postawić do pionu pewnego towarzystwa, które doprowadza do takich dziwolągów komunikacyjnych jak Dębowa, Lustrzana, Kwiatkowskiego czy ostatni wybryk na Żeromskiego. Tabliczek " nie dotyczy rowerzystów " pełno w tym mieście powiatowym. Patrząc na ostatnie propozycje sądzę że dotyczy to również myślenia. W Norymberdze można samochodem wjechać do najstarszej dzielnicy i zaparkować bez opłat. Co zrobiliście z główną ulicą w tej mieścinie bo wygląda strasznie.
      • 78%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~12s 37.30.60.*** 2020-08-04 01:30
      @jura: Czytanie ze zrozumieniem to nie jest chyba jeden z twoich talentów. Przecież Wacek pisze, że powodem "paskudztwa" ul. 25 Czerwca jest "całkowita niemożność zaparkowania na odcinku od 13 LO do Kauflanda" i konieczność nawet kilometrowego spaceru z parkingu do niektórych sklepów, a ty mu odpowiadasz, że "zgoda zupełna" i dalej podajesz przykład fragmentu Żeromskiego gdzie jest "parking na całej długości", a kamienice mimo to niby się "sypią" i zamykają się lokale (a to w rzeczywistości jeden z lepszych fragmentów Żeromskiego). Nie zrozumiałeś chyba, że Wacek krytykuje właśnie obecną sytuację, gdzie na 25 Czerwca (nie 1 Maja jak towarzyszu napisałeś) jest za mało miejsc parkingowych i trzeba wszędzie daleko chodzić - wyczytałeś tylko, że ktoś krytykuje chodzenie do "zapyziałych sklepików" i od razu się zgodziłeś z tezą :D I jeszcze ten tekst o "mieście powiatowym", a to właśnie dobra sieć dróg rowerowych i te tabliczki "nie dotyczy rowerzystów", których z niezrozumiałych względów tak nie lubisz to cecha większości polskich miast wojewódzkich i miast na zachodzie Europy. Ostatniego pytania już zupełnie nie rozumiem, o jaką ulicę chodzi?
      • 57%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Mn 188.146.105.*** 2020-08-05 09:45
      Radom zmieni się, jeśli mentalność ludzi zmieni się, żaden remont nie pomoże, a tak to punkt widzenia zależy od punktu siedzenia,
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~RAK 185.189.127.*** 2020-08-04 13:13
    Myślę, że najwięcej krytycznych uwag mają osoby mieszkające poza Radomiem :/ mają cichutko bez smrodu spalin i hałasu więc co ich obchodzą mieszkańcy ul. 25 czerwca? prawda? a to właśnie "MY" wyłącznie mieszkańcy tej dzielnicy, powinniśmy mieć prawo decydować bo "TU" mieszkamy 24 godziny na dobę!
    • 54%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Jureczek 89.64.76.*** 2020-08-04 13:59
      Masz rację kolego, mieszkałem w ścisłym centrum 15 lat i miałem dosyć, dlatego się wyprowadziłem. Mieszkanie w centrum powinno być prestiżem a nie męczarnią. Smog, hałas, ogólny syf i brak miejsc do parkowania. A już szczytem głupoty było puszczenie komunikacji przez Piłsudskiego i przystanki na środku Sienkiewicza. Najlepszym rozwiązaniem byłby tramwaj z Południa na Józefów. Projekt taki przedstawiłjuż że 30 lat temu prof. Kelles-Krauz tylko wciąż brakuje władzom odwagi i są szantażowani przez bractwo rowerowe.
      • 60%
      • |
      • oceń:
      • |
  • Pokaż więcej komentarzy
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy