Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Trasa N-S w połowie gotowa

Trasa N-S w połowie gotowa

Trasa N-S ma być kluczowym punktem tworzonej tzw. strefy wygodnego ruchu. Budowa śródmiejskiego odcinka trasy od ronda Mikołajczyka do ronda u zbiegu ulic Żeromskiego i Szklanej, rozpoczęła się na początku lipca ubiegłego roku. Ostatnie ataki zimy i mroźne dni, trochę spowolniły tempo prac na tworzonej arterii.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

– Powstały już słupy pod montaż ekranów akustycznych tutaj przy szkole na ul. Beliny-Prażmowskiego dodatkowo wciąż trwają pracę przy montażu barier grodzących, jeśli chodzi o przejście i przejazd rowerowy górą wiaduktu. Tak naprawdę przy tym została już tylko kosmetyka – tłumaczy Dawid Puton, rzecznik MZDiK w Radomiu.

Po zakończeniu tych prac, wykonawca przystąpi do likwidacji podziemnego przejścia. - Do zamontowania są jeszcze ekrany przeciwporażeniowe na samym wiadukcie w ul. Słowackiego, ale te prace ruszą niebawem. Do tego wszystkiego trwają prace elektryczne, gdy tylko minie zima i przyjdą cieplejsze dni będziemy mogli znów przystąpić do prac ziemnych, m.in. do usuwania kolejnych kolizji elektrycznych, które znajdują się w ciągu tej drogi, no i ciąg dalszy asfaltowania – wyjaśnia rzecznik MZDiK.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

MZDiK – jako inwestor – ocenia stan zaawansowania robót na 50 proc. Za budowę I odcinka trasy N-S odpowiada konsorcjum firm: Inżynieria Rzeszów i Budromost Starachowice. Koszt inwestycji to około 34,5 mln złotych. Prace przy budowie arterii mają potrwać do czerwca 2019 roku.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Polecamy