Pozycjonowanie i SEO dla zwiększenia widoczności serwisu
Profesjonalnie realizowane pozycjonowanie służy przede wszystkim zwiększeniu widoczności serwisu w wynikach organicznych w wyszukiwarce. Witryna wyświetla się użytkownikom wpisującym w pasek wyszukiwarki określone frazy. Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep zoologiczny, a internauta wpisze w Google zapytanie „mokra karma dla kota”, wyszukiwarka może wyświetlić mu Twój serwis na wysokim miejscu w rankingu.
Im wyżej witryna będzie się prezentowała w wynikach organicznych, tym większa liczba internautów ją zobaczy i będzie miała szansę wejść na stronę. Pamiętaj, że to Twoi potencjalni klienci, dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się na możliwie najwyższych wynikach w rankingu i docierać do możliwie najwyższej liczby użytkowników.
Wzrost klientów i zysków
Zwiększenie widoczności sklepu lub strony firmowej niemal zawsze przekłada się na wzrost liczby klientów w serwisie. To z kolei prowadzi do poprawy wyników sprzedażowych i zysków przedsiębiorstwa.
Poprawa rozpoznawalności marki
Pozycjonowanie i SEO służy także zwiększeniu rozpoznawalności marki. Adres domeny i nazwa firmy są częściej prezentowane w wyszukiwarce, a tym samym są lepiej widoczne i zapamiętywane przez użytkowników. To szczególnie polecane rozwiązanie dla nowych firm, które dopiero rozpoczynają swą działalność w sieci. Pozycjonowanie pozwala im zaistnieć i zyskać popularność wśród potencjalnych klientów. Ponadto duża część osób odwiedzających witrynę robi to w celach informacyjnych. Poza odpowiedzią na nurtujące je pytania poznają też markę. Artykuły sponsorowane linkujące do serwisu także przyczyniają się do wzrostu jej rozpoznawalności. Nawet jeżeli użytkownicy nie klikną w dany odnośnik i nie przejdą na stronę docelową, to mogą przeczytać artykuł i przy okazji zapoznać się z marką.
Kreowanie wizerunku firmy
SEO umożliwia też kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako eksperta w danej dziedzinie. Dzięki autorskim, wartościowym artykułom sponsorowanym, wpisom blogowym lub innym treściom zamieszczonym w witrynie bądź na innych stronach w sieci marka może budować swój image. Profesjonalny content marketing pomaga zaprezentować szerokiej publiczności swoje mocne strony i wyróżnić na tle konkurencji. Konsumenci, którzy ufają firmie, chętniej skorzystają z jej usług lub asortymentu.
Pozycjonowanie i SEO z agencją Artefakt
Aby mieć pewność, że pozycjonowanie przyniesie Twojej firmie wszystkie wymienione korzyści, zdecyduj się na współpracę z doświadczoną agencją SEO, taką jak Artefakt z Wrocławia. Firma ma wieloletnie doświadczenie w branży, dzięki czemu może zaoferować pełen profesjonalizm i skuteczność w zdobywaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt