Krówki z logo - jak wyglądają krówki firmowe?
Krówki z logo to cukierki zawierające Twój spersonalizowany projekt zamiast standardowego wyglądu. Dwa podstawowe miejsca, w których możemy zamieścić elementy brandowe to przede wszystkim zewnętrzna etykieta oraz opakowanie wewnętrzne. Jednym z najbardziej popularnych rozwiązań w przypadku firmowych krówek jest zamieszczenie logotypu na etykiecie zewnętrznej oraz tekstu na wewnętrznej warstwie opakowania.
Dodatkowym elementem z przestrzenią na personalizację słodkości jest opakowanie. W zależności od sposobu dystrybucji, krówki z logo mogą być prezentowane pojedynczo lub w większych opakowaniach - na przykład wtedy, gdy stanowią prezent. W takich okolicznościach krówki z logo możemy zamieścić np. w papierowych pudełeczkach, różnego rozmiaru puszkach albo w opakowaniu a’la bombonierka.
Krówki na zamówienie - cukierki firmowe jako inwestycja?
Inwestycja w cukierki firmowe to jeden z tych obszarów marketingowych, w których trudno o precyzyjną analizę zwrotu z inwestycji. Oczywiście pomijając akcje sprzedażowe, w ramach których wewnętrzne opakowania cukierków zawierają na przykład unikalne kody zniżkowe. W standardowym zakresie krówki na zamówienie to po prostu świetny sposób na wsparcie w budowaniu więzi i relacji z klientami. Prezent, któremu naprawdę trudno się oprzeć.
Warto zwrócić też uwagę na fakt, że koszt zamówienia krówek jest stosunkowo niski, jeśli porównamy go do innych gadżetów reklamowych. Sprawdźmy przykładowe ceny krówek na zamówienie, z własnym, spersonalizowanym projektem. Za najmniejsze zamówienie, które obejmuje kilogram cukierków, zapłacimy już mniej niż 50 złotych. Za krówki na zamówienie w ilości odpowiadającej 10 kilogramom zapłacimy około 270 złotych. W przypadku zamówienia na 50 kilogramów musimy liczyć się z kosztem na poziomie 1200 złotych, a jeśli wybierzemy krówki na zamówienie w ilości odpowiadającej 100 kilogramom, koszt wyniesie około 2200 złotych. Co istotne - 1 kilogram to około 70 krówek.
W przypadku szacowania wartości zamówienia, warto pamiętać również o sposobie prezentowania, który może być albo bezkosztowy, albo wiązać się z nieco wyższą kwotą, jeżeli wybierzemy nowoczesne i spersonalizowane rozwiązanie.